2013. január 12., szombat

4.rész

Sziasztok!


Meghoztam a részt, remélem tetszeni fog :)




 Most én keltem előbb, ezért gondoltam meglepem Crist valami reggelivel. Óvatosan kimásztam mellőle, majd felvettem a toppomat és a bugyimat és leindultam a konyhába. Mivel nem sok választásom volt rántottát csináltam, mellé teát. Épp készen lettem mire egy álmos fejű Crist láttam lejönni a lépcsőn.
-Jó reggelt. -ásította, majd leült
-Neked is. Ennyire álmos vagy? -kérdeztem vigyorogva.
-Tudod valaki eléggé lefárasztott -nézett rám kaján mosollyal, mire teljesen elpirultam.
-Nem az én hibám.
-Dede. Na de most gyere ide. -mosolygott rám, mire felálltam
-Minek? -odamentem elé mire az ölébe rántott és elvigyorodott.
-Ezért cica. -nem hagyta  hogy bármit is mondjak, mert egyből lesmárolt. A nyelvével utat tört magának, és nem ütközött akadályba. Pár percig csináltuk, aztán megszakítottam a csókunkat.
-Inkább egyél -adtam a kezébe a villát, és egyből értette a célzást.
Egymást etetve reggeliztünk, majd bementünk a nappaliba tévét nézni. Én ismét az ölébe kerültem, nem hagyta, hogy máshova üljek.
-Cris. Irina mikor jön hozzád? -néztem rá, mire egyből abbahagyta a lábam simogatását.
-Nem tudom. Muszáj róla beszélnünk?
-Igen, mert ő a barátnőd! És kivételesen én is bírom, jól kijövök vele. Nem akarom megbántani.
-Cica, ezt már megbeszéltük. Szeretem Irinát, de ő alig van itt. Veled meg csak szex van. Ami nagyon jó. Te vagy a legjobb barátom, akivel néha szexelek, ez mért baj?
-Mindegy, hagyjuk.
-Helyes válasz cica. -mondta, majd elkezdte csókolgatni a nyakam....

Mikor Cris elment edzésre és is elindultam a munkahelyemre, ma kell megjelennem. Kiszálltam a taxiból amivel jöttem, majd felnéztem az épületre. People Revolutions, ez állt a táblán. Híres modell ügynökség.
Beléptem az ajtón, és a recepció felé mentem. Egy negyvenes, mosolygós nő ült ott. Mikor odaléptem elé, mosolyogva köszöntött.
-Jó napot. Miben segíthetek?
-Jó napot Catarina Romero Montez vagyok, és ma kaptam időpontot.
-Egy pillanat és nézem. Á, igen, megvan. Az igazgató úr már várja önt Senorita Romero. A 4. emeletre kell mennie, a 2. ajtó balra. Ott van szemben a lift ami felviszi önt
-Köszönöm szépen. Viszlát -elindultam a lift felé, beléptem és megnyomtam a 4-es gombot.
Megtaláltam az irodát és kopogtam. Majd miután hallottam egy hangos "szabadot" bementem.
-Jó napot. Catarina Romero vagyok. -léptem be ahol már várt leendő főnököm.
-Senorita Catarina, örülök hogy látom. Jorge Duarte vagyok, a cég igazgató -nyújtotta felém a kezét amit elfogadtam. -Kérem, üljön le.
-Köszönöm.
-Örülök, hogy elfogadta az ajánlatomat. A szerződést ugye már elküldtem magának és ön visszaküldte aláírva. Remélem sokáig együtt dolgozhatunk Senorita. Elmondanék néhány dolgot. Az ön kérésére csak közeli munkákat adnánk önnek, itt Spanyolországban, továbbá a közeli országokban lenne munkája. A csapatot, akik mindig önnel lesznek bemutatnám, ha szeretné. És ha nem baj, tegezzük egymást.
-Örülnék neki.
-Nos, akkor bekéretem őket. Silvia, kérem küldje be őket. -szólt a recepciós lánynak aki egy máris urammal válaszolt neki. Pár pillanat múlva belépett az irodába négy ember, három nő és egy férfi. Felálltam és bemutatkoztam nekik.
-Catarina, ők fognak veled dolgozni. Ő Isabel Delgado, a sminkesed.
-Szia, örülök hogy megismerhetlek -lépett elém egy magas, barna hajú lány.
-Ő Sofia Lopez, a fodrászod -mutatott egy szőke hajú lányra.
-Szia. -nyújtotta a kezét amit elfogadtam.
-Ő lenne a stylistod, Eduardo Martínez.
-Örvendek. -nézett rám egy sármos, jóképű fickó. Kérlek Istenem, ne legyen meleg!
-És végül Ana María Gomez, ő fogja intézni az ügyeidet.
-Szia -fogtam kezet vele is.
-Szóval ők lesznek a csapatod. Minden munkánál utaznak veled, továbbá mikor van valami megjelenésed ők készítenek fel. Nos mára ennyi lenni, holnap utánra van egy munkád Valenciában egy divatbemutatód. Holnaptól elkezditek a munkát a csapatoddal. Most engedlek menni. Örültem Catarina -mosolygott rám a főnököm, majd köszöntünk és kimentünk a csapatommal.
-Catarina, mit szólnál  egy reggelihez, mielőtt megkezdjük a munkát? -kérdezte Sofia a liftben.
-Benne vagyok. Hova menjünk?
-Az épülettel szemben van egy kis kávézó, mi ott szoktunk összegyűlni, neked megfelel? -nézett rám Eduardo
-Persze. Itt még nem voltam -mosolyogtam, mire mind a négyen összenéztek. -Valami baj van? -kérdeztem
-Nincs semmi, csak meglepődtünk azon, hogy milyen közvetlen és kedves vagy -mondta Isabel
-Ugyanis az a modell akivel előtted dolgoztunk szörnyen kényes és hisztis volt, az agyunkra ment -vágott fájdalmas képet Ana, amin mindannyian elröhögtük magunkat.
-Nyugi, én nem vagyok ilyen. Nem látszik rajtam, de nem vagyok kényes, és nagyképű. -nyugtattam meg őket, mire látványosan fellélegeztek.
-Akkor jó. Te amúgy is sokkal szebb vagy, mint ő volt -kacsintott rám Eduardo
-Hát, köszönöm -pirultam el, mire kinevettek.
-Na akkor holnap reggel fél 9-kor találkozunk a kávézóban. Sziasztok -köszöntem el tőlük, majd elindultam az én csatárom házához.


Mikor beléptem a házba hallottam, hogy Cris már fent van, mert ment a zene. A nappaliban egy nagyon vicces kép tárult elém. Cris TÁNCOLT. Nem bírtam sokáig, elnevettem magam. Ezt Cris is meghallotta, és megfordult. Kikapcsolta a zenét és hozzám vágott egy párnát.
-El vagy Cris? -nevettem ahogy durcás arccal leült a kanapéra.
-Nem vicces ám... -fordította el a fejét tőlem
-Naa, ugye nem sértődtél meg? -kérdeztem, de nem kaptam választ. Ezért ledobtam a táskámat és a cipőt, majd beültem az ölébe, vele szemben. -Most már válaszolsz? -vigyorogtam rá és megcsókoltam
-Tudod te, hogyan kell engem kiengesztelni. -vigyorgott rám
-Kis dilis vagy -nyomtam még egy csókot az arcára majd felálltam és a konyhába indultam. Cris jött utánam. Miközben én töltöttem magamnak innivalót, ő leült az asztalhoz és csak nézett rám, majd megszólalt
-Na milyen az új munkahely?
-Klassz. Jó fej a főnök, és a csapatom is.
-Csapat? -nézett rám értetlen fejjel, mire elmagyaráztam neki.
-Akik minden munkához jönnek velem, tudod a sminkes, a fodrász, a stylist, és a PR-om.
-Áhááá,  már értem. És milyenek?
-Jó fejek, 3 lány és egy srác. Holnap együtt reggelizünk.
-Sráác?? -állt fel a székre és odajött elém. -Egy srác is van a csapatodban??
-Mi van, csak nem féltékeny vagy? -kérdeztem mire nem válaszolt -Te féltékeny vagy! -jelentettem ki nevetve -Nyugi Cris, ő a stylistom, és minden stylist meleg. -adtam egy puszit az arcára.
-Remélem is. Mert te csak velem szexelsz -vigyorodott el.
-Nem te fogod megszabni, hogy kivel fekszek le és kivel nem -mondtam majd felrohantam a szobámba.....



2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tetszett a rész mint mindig!
    Kíváncsi vagyok, most mi lesz, hogy Cat megkapta a munkát. Nos mi van ha Eduardo nem meleg?!
    Cris meg halál féltékeny...pedig neki is ott van Irina szóval nem értem.

    Megvan az első veszekedés.

    Kíváncsian várom a következő részt!

    Puszillak
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Bocsi, hogy csak most írok, nem vettem észre a komidat :/
      Idővel minden kiderül :)
      Puszi, Vivi :)

      Törlés